Friday, May 16, 2008

The only Romanian song that I often listen to:

Dragostea din tei


Mai-ia-hii
Mai-ia-huu
Mai-ia-hoo
Mai-ia-ha-ha

Mai-ia-hii
Mai-ia-huu
Mai-ia-hoo
Mai-ia-ha-ha

Mai-ia-hii
Mai-ia-huu
Mai-ia-hoo
Mai-ia-ha-ha

Mai-ia-hii
Mai-ia-huu
Mai-ia-hoo
Mai-ia-ha-ha

Alo? Salut! Sunt eu, un haiduc
şi te rog iubirea mea primeşte, fericirea.
Alo? Alo! Sunt eu, Picasso.
Ţi-am dat beep şi sunt voinic
dar să ştii nu-ţi cer nimic.

Vrei să pleci dar
nu mă, nu mă iei,
nu mă, nu mă iei,
nu mă, nu mă, nu mă iei.
Chipul tău şi
dragostea din tei
mi-amintesc de ochii tăi.

Vrei să pleci dar
nu mă, nu mă iei,
nu mă, nu mă iei,
nu mă, nu mă, nu mă iei.
Chipul tău şi
dragostea din tei
mi-amintesc de ochii tăi.

Te sun sa-ţi spun ce simt acum.
Alo, iubirea mea. Sunt eu, fericirea.
Alo? Alo! Sunt iaraşi eu, Picasso.
Ţi-am dat beep şi sunt voinic
dar să ştii nu-ţi cer nimic.

Vrei să pleci dar
nu mă, nu mă iei,
nu mă, nu mă iei,
nu mă, nu mă, nu mă iei.
Chipul tău şi
dragostea din tei
mi-amintesc de ochii tăi.

Vrei să pleci dar
nu mă, nu mă iei,
nu mă, nu mă iei,
nu mă, nu mă, nu mă iei.
Chipul tău şi
dragostea din tei
mi-amintesc de ochii tăi.

Mai-ia-hii
Mai-ia-huu
Mai-ia-hoo
Mai-ia-ha-ha

Mai-ia-hii
Mai-ia-huu
Mai-ia-hoo
Mai-ia-ha-ha

Mai-ia-hii
Mai-ia-huu
Mai-ia-hoo
Mai-ia-ha-ha

Mai-ia-hii
Mai-ia-huu
Mai-ia-hoo
Mai-ia-ha-ha

Vrei să pleci dar
nu mă, nu mă iei,
nu mă, nu mă iei,
nu mă, nu mă, nu mă iei.
Chipul tău şi
dragostea din tei
mi-amintesc de ochii tăi.

Vrei să pleci dar
nu mă, nu mă iei,
nu mă, nu mă iei,
nu mă, nu mă, nu mă iei.
Chipul tău şi
dragostea din tei
mi-amintesc de ochii tăi.
------------------------------------------------------------------------------------------------
English Translation

Mai-ya-hee
Mai-ya-hoo
Mai-ya-haa
Mai-ya-ha-ha

Mai-ya-hee
Mai-ya-hoo
Mai-ya-haa
Mai-ya-ha-ha

Mai-ya-hee
Mai-ya-hoo
Mai-ya-haa
Mai-ya-ha-ha

Mai-ya-hee
Mai-ya-hoo
Mai-ya-haa
Mai-ya-ha-ha

Hello? Hi! It's me, an outlaw
and please accept my love, happiness.
Hello? Hello! It's me, Picasso.
I gave you a call and I am tough
but I want you to know I ask nothing from you.

You want to leave but
you can't, you can't take me;
you can't, you can't take me;
you can't, you can't, you can't take me.
The image of your face
And the love of the linden tree
Remind me of your eyes.

You want to leave but
you can't, you can't take me;
you can't, you can't take me;
you can't, you can't, you can't take me.
The image of your face
and the love of the linden tree
remind me of your eyes.

I phone to tell you what I feel now.
Hello, my love. It's me, happiness.
Hello? Hello! It's me, Picasso.
I gave you a call and I am tough
but I want you to know I ask nothing from you

You want to leave but
you can't, you can't take me;
you can't, you can't take me;
you can't, you can't, you can't take me.
The image of your face
and the love of the linden tree
remind me of your eyes.

You want to leave but
you can't, you can't take me;
you can't, you can't take me;
you can't, you can't, you can't take me.
The image of your face
and the love of the linden tree
remind me of your eyes.

Mai-ya-hee
Mai-ya-hoo
Mai-ya-haa
Mai-ya-ha-ha

Mai-ya-hee
Mai-ya-hoo
Mai-ya-haa
Mai-ya-ha-ha

Mai-ya-hee
Mai-ya-hoo
Mai-ya-haa
Mai-ya-ha-ha

Mai-ya-hee
Mai-ya-hoo
Mai-ya-haa
Mai-ya-ha-ha

You want to leave but
you can't, you can't take me;
you can't, you can't take me;
you can't, you can't, you can't take me.
The image of your face
and the love of the linden tree
remind me of your eyes.

You want to leave but
you can't, you can't take me;
you can't, you can't take me;
you can't, you can't, you can't take me.
The image of your face
and the love of the linden tree
remind me of your eyes.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Reference from wikipedia

No comments: