Thursday, October 2, 2008

I am so hapi, YEAH!

點解成日都有人覺得我唔開心ga~
可能係我唔太識得笑jei.
同埋近排有D累, 成日呆呆滯滯發下牛荳之ma.
搞到我覺得好鬼死Odd囉.
唔通我真係要成日jump離jump去, 大叫'好野, 我好開心啊! YEAH~'先得?!

唔該唔好成日Stereotype我唔開心啦, 我真係剩係呆滯左D jei.
你地咁樣就真係會搞到我會有D唔開心ga啦.

Eeee...我會學下笑多D ga啦.我唔笑你地就打到我笑啦, 哈哈.

1 comment:

ラミン said...

跳來跳去, 手舞足蹈嘅GG...幻想中