Thursday, December 20, 2007

今日真係勁黑仔.
首先考ACCT220時勁攰, 完全轉唔到個腦. (我係一邊"恰"一邊做既, CAL機篤錯無限次)
錯左D白痴野, NPV計錯哂. QUALITATIVE既又唔識答.
仲唔比人屈爆機? 又再BELOW MEAN?!

跟住個ELEC先叫死得慘.
我咁大個人第一次做MC係一題可以填MULTIPLE ANSWER既.
ie. 有d MC係A, B, C, D都係正確答案, 填多填少都無分. (一條兩分既MC就咁無左)
MC OK難不再講, D LONG QUESTION真係難到仆街.
完全係未見過既新野 - 真係屈哂我呢D人既機.
下下都要自己DERIVE野, D陷阱又極多
出題個個JEFF又超PK, 次次你錯PART A下面就會無分.
HOMEWORK又唔見咁難, FINAL先一次殺死我地.
結果我一大條LQ45分完全唔識做, 幾條20分既LQ一半都做唔到.
都唔知邊條貿梨話ELEC好GRADE既.
家陣我80分都唔知執唔執到 (份試卷係長到滿分係265分)
考完個野我係差唔多想即刻爆粗, 什至出去揼柒班仆街.
真係差D想去跳蘑菇. 唔係唔跳呀?
早知我寧願讀CIVIL161, 又或者COMP102算啦.

搞到我今日收到呢份ELEC既"聖誕禮物"之後勁唔開心, 燥底到在賢兄面前失儀.
對不起, 賢兄. 請原諒小弟既一時失言.
ごめんなさい。ゴメンナサイ!