Saturday, January 16, 2010

易壞Tag Line

PK first! Quantity in everything we do...

我呢個禮拜開JOB -
星期一 - 9:30AM to 11:30PM
星期二 - 9:00 AM to 1:30AM
星期三 - 9:00 AM to 2:00 AM
星期四 - 9:00 AM to 2:30 AM
星期五 - 9:30 AM to 11:30 PM
星期六 - 11:00 AM to 7:30 PM
不停咁做...做左兩間DORMANT COM外加一個C Section...
一秒鐘OT都無得篤...
好彩少少既係SENIOR都係好人, 肯教, 有時都會搞下笑; 重點係會食飯

做到頭痛, 頸痛, 腳痛, 胃痛...
剝甩左蛀左好耐既智慧齒, 一邊按住一邊做, 想嘔都係要死忍... 真係好耐無試過咁辛苦啦!

阿媽見到我捱得咁殘, 係咁叫我快D搵過第二份工, 辭左唔好做...
不過我諗要攞牌係點都焗住三年好難走...依家唯有睇下情況啦, 再惡劣D既話我真係放棄算啦.
我先唔要連條命都俾埋間連一丁點OT, ALLOWANCE都吝惜既賤格公司!

-------------------------------------------------------
P.S.
各位同事, 睇完請唔好四圍唱我講公司壞話; 我仲未搵到工. 俾我搵到既話隨便你點唱, 要我sign off埋都仲得!
你如果覺得你仲惡頂過我, 唔好話我係度曬. 我理得你係咪通頂通左一個月, 人人既忍耐力都係唔同既. 做得夜過我好叻咩? 我地呢間公司係無人多謝你ga, 只會係你做唔曬D野/做錯野既時候怪責你ga ja!!! 你仲要幫佢博命?! 醒下喇!

No comments: